10 Eylül 2012 Pazartesi

Aslı Serin - Çığlık



Bir gülün rengine katıp ömrümün tüm ayazlarını
Dudağımda senden kalma yarım ıslık
Kolaysa yağmasın bu gece yağmur, düşlerken seni
Kolaysa silmesin gece yüzümün çizgilerini
Bütün oyuncaklarımı topluyorum, gülüşler silik
Eksiltiyorum biriktirdiklerimi
çorak tarlalarda sekiyor kurşunlar
Korkuluklar çıplak geziniyor geceleri
Barut kokuyor bıkkınlıklar
Göremiyorum karanlıkta sürdüğüm izleri
İntihar çiçekleri çalıyorum aşk bahçelerinden
Dipte görünmüyor gidenlerin yüzleri
Çığlıklar büyüyor, bütün çığlar üzerime
Çareler direnemiyor, gözlerinin büyüsüne
Bütün oyuncaklarımı topluyorum
Damarlarımda gezinen, değiştirmiyor duvağımın rengini
Gece gebe kadın gibi yırtınıyor
Maskeler avutmuyor kalıntı düşlerimi
Korkuluklar çıplak geziniyor geceleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder