14 Ekim 2013 Pazartesi

Ulaş Metin'in Objektifinden


Yine bir pazar günü, Ulaş'la birlikte fotoğraf çekmeye gittik. Hem biraz nefes alalım, hem de bir şeylerle uğraşmak her zaman iyi geliyor galiba insana. 
Yıldız parkı'nın görüntüsü ve doğası gereği, her zaman ki gibi doyurucu oldu fotoğraflar :) Ben bayıldım ! :) 

Eline Sağlık Ulaş :) 


“İçimde dışarıya çıkmak isteyen bir şey vardı, ben onu yaşamaya çalışıyordum yalnızca. Neden böylesine güçtü bu?”

Herman Hesse - Demian


(…) ben seni bir çocuğun annesini sevdiği gibi seviyorum. Yalnızlık benim ruhumu kemiriyor, düşüncemi çürütüp yıpratıyor. Bütün rahatsızlıklarım benim yalnızlıktandır…

Furuğ Ferruhzad 



sevgilim… bu dünyayı ben uydurdum 
desem, sonrasını diyemiyorum

sevgilim, günün belli saatlerinde seni unutmayı deniyorum. 

Birhan Keskin


 Bırak kentleri, bırak yapıların görkemini, yoksulluğunu, bırak yolları, istasyonları, insanları, yabancıları, sevdiklerini, çocukluğunu, ölen uzaklardaki insanlarını, bırak, bırak, bırak içinde seni kemiren seni bırak.*

Tezer Özlü



"Sana rastladığımda benim için hem tensel hem ruhsal olandın. Bu ikisi birbirinden asla ayrılamaz Ingeborg."


Fotoğraflar, nesneleri ne olursa olsun, hep dönüştürücü bir etki yaparlar; herhangi bir şey, bir görüntü halini aldığında, gerçek hayatta olmadığı şekilde güzel -korkutucu, dayanılmaz- olabilir pekala." Susan Sontag


Yalnızlık hazır bulunmaz, oluşturulur. Yalnızlık, yalnız başına oluşturulur. Ben öyle yaptım. Çünkü orada yalnız olmam, kitap yazmak için yalnız kalmam gerektiğine karar vermiştim. İşte böyle oldu.” Marguarite Duras





http://ulasmetin.deviantart.com/














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder